مسئولان به جای روزمرگی برنامه محور عمل کنند
کد خبر: 4023159
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
امام‌جمعه موقت رشت:

مسئولان به جای روزمرگی برنامه محور عمل کنند

امام‌جمعه موقت رشت با تأکید بر اینکه مسئولان روزمرگی را کنار بگذارند و برنامه محور عمل کنند، متذکر شد: استان گیلان نیازمند برنامه های بلندمدت و میان مدت برای رفع مشکلات است؛ متأسفانه با خلأهای مدیریتی دست و پنجه نرم می کنیم و شاهد کمبود هم‌افزایی و کار گروهی در مسیر توسعه هستیم.

حجت الاسلام صفر قربانپور امام جمعه موقت رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین صفر قربانپور، امام‌جمعه موقت رشت امروز، سوم دی‌ماه در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری در همه صحنه های انقلاب و نظام، اظهار کرد: مواضع ارزشمند رهبر انقلاب درخصوص موضوعات کشور به‌ویژه برجام و تهدیدات دشمنان و تحریم های اقتصادی و... برای مردم و مسئولان راهگشا بوده است.

وی با اشاره به تهدیدات ترسومابانه رژیم صهیونیستی درباره ایران، افزود: رزمایش های نظامی ارتش و سپاه نشان دهنده تشخیص درست و دقیق نظام درباره اوضاع منطقه است.

امام‌جمعه موقت رشت، در ادامه به فرارسیدن یوم الله 9 دی و اهمیت پاسداشت این روز بزرگ اشاره کرد و گفت: فتنه سال 88 از ابعاد زیادی برخوردار است و باید از فرصت 9 دی برای تبیین ابعاد داخلی و خارجی این فتنه که به کشور و نظام ضربه زد استفاده کنیم.

حجت الاسلام قربانپور حضور حماسی مردم گیلان در 8 دی 88 را نشان دهنده عمق ولایتمداری و بصیرت و حضور به موقع آنان دانست و بیان کرد: حضور مردم ولایت‌مدار در همه جای ایران اسلامی در مقابله با فتنه، یادگاری ارزشمند در تاریخ ایران برجای گذاشت.

وی شناساندن حامیان فتنه و ابعاد آن را نیازمند جهاد تبیین دانست و گفت: فتنه 88 نباید فراموش شود و لذا حضور مردم در مراسم گرامیداشت حماسه 9 پشتوانه مردمی انقلاب را بار دیگر اثبات خواهد کرد.

امام‌جمعه موقت رشت، از مسئولان خواست روزمرگی را کنار بگذارند و برنامه محور عمل کنند و متذکر شد: استان گیلان نیازمند برنامه های بلندمدت و میان مدت برای رفع مشکلات است؛ متأسفانه با خلأهای مدیریتی دست و پنجه نرم می کنیم و شاهد کمبود هم افزایی و کار گروهی در مسیر توسعه هستیم.

وی یکی از مشکلات گیلان و کشور را پیری جمعیت دانست و بیان کرد: کاهش جمعیت علاوه بر آسیب های فرهنگی و اجتماعی، منافع سیاسی کشور را نیز در منطقه تحت تاثیر قرار می دهد.

حجت الاسلام قربانپور گیلان را یک استان کشاورزی دانست که نیاز اساسی به تأمین آب دارد و یادآور شد: مسئولان باید در فصول غیر کشاورزی یک برنامه مدون برای تامین آب داشته باشند، زیرا آب یکی از نیازمندی های استان است که بدون برنامه محوری و مدیریت صحیح بهبود پیدا نمی کند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای تغییر شرایط مردم باید سرعت تحولات را افزایش دهد، یادآور شد: دردهای پنهان در جامعه زیاد است و درآمد سرانه مردم مطلوب نیست و لذا دولت سیزدهم باید برنامه عملیاتی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha